sobota, 11 kwietnia 2009

Ludzie mi mówią, że źle wyglądam

Usłyszałem od kilku osób (z rodziny i napotkanych znajomych), że źle wyglądam na twarzy. Według ich opinii moja twarz wychudła, skóra ma niezdrowy ziarnisty wygląd i wyglądam jakbym chorował. Na koniec zazwyczaj słyszę pytanie: "Jesteś chory?" Pozostawiam to bez komentarza chociaż przybija mnie to psychicznie. Zaprzeczanie, że jest dobrze kiedy wszystko wskazuje, że jest źle jest dla mnie trudne.

Co poza tym. Dzisiejszy sen miałem spokojny, odczuwałem lekki ból na poziomie 4 lecz tylko w momentach przewracania na drugą stronę. Leżąc w bezruchu nic mnie jednak nie boli. Wcześniej możliwe to było tylko z ketanolem. Ograniczoną ruchomość mam po wstaniu z łóżka do momentu kiedy "rozchodzę kości". Nieco nasiliły się bóle w stopach w stawach skokowych. Czuję również napięte mięśnie nad kolanami. Lewe oko w dalszym ciągu za mglą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz