czwartek, 30 kwietnia 2009

Po kontroli tęczówki; schudłem kolejny kilogram

Dzisiaj po raz kolejny skontrolowałem tęczówkę. W oku pływają jeszcze jakieś małe stany zapalne. Mam stosować w dalszym ciągu leki w kroplach i w następny czwartek do kontroli.
Schudłem kolejny kilogram (67.5 kg), bez zmian utrzymują się bóle i obrzęki stawów skokowych, kolanowych, biodrowych i barkowych. Przy wypróżnieniach od czasu do czasu pojawiają się ślady krwi. Wieczorem ni stąd ni zowąd zwiększyły się ilości wypróżnień.
Przestaje mi się to podobać. Znowu naszły mnie poważne wątpliwości czy magnesy mnie leczą czy też rujnują moje zdrowie.
Nie wiem ile może trwać kryzys ozdrowieńczy i czy jest to w ogóle kryzys ozdrowieńczy czy też może objawy pogorszenia się mojego stanu zdrowia. W sumie minął miesiąc i 7 dni od kiedy zacząłem stosować magnesy. Podjąłem decyzję że będę stosować magnetoterapię jeszcze 2 miesiące. Jeżeli w tym czasie nie nastąpi poprawa wymienionych objawów dam sobie spokój.
Postanowiłem również zmniejszyć długość przykładania magnesów z 12 do 6 godzin dziennie. Wydaje mi się, że reakcja ozdrowieńcza zbyt mocno obciąża organizm przy stymulacji 12-godzinnej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz