piątek, 24 kwietnia 2009

Oko prawie zdrowe

W dniu wczorajszym byłem na kontroli okulistycznej. Oko jest już niemalże zdrowe, nie ma w nim żadnych wysięków. Widać jeszcze jakieś małe stany zapalne wobec czego profilaktycznie przyjąłem zastrzyk pod spojówkę. Ogólnie lekarz stwierdził, że poprawa jest diametralna.

Ponadto zmniejszyły się obrzęki i bóle stawów. Czuję też minimalne zmniejszenie bólów kręgosłupa. Ze strony przewodu pokarmowego i jelit całkowita normalizacja.

Zauważyłem też dziwną prawidłowość, że w trakcie snu bóle ustępują bardziej jeżeli jestem sam w łóżku (???). Ponadto straciłem całkowicie ochotę na czarną herbatę, kawę (której jestem smakoszem) oraz alkohol. Zapijam się za to zieloną herbatą imbirową, za którą dotąd aż tak bardzo nie przepadałem. Reasumując magnesy sprowadzają mnie na drogę ascezy, co jest chyba jedynym efektem ubocznym tej terapii ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz