wtorek, 14 kwietnia 2009

Strach i zwątpienie

Nie wiem co myśleć o magnetoterapii. Czy jest to metoda, która mnie leczy czy też metoda, która ściąga na mnie wszelkie możliwe plagi egipskie w postaci różnych świństw, które co rusz się u mnie wykluwają. Na to wszystko nakłada się strach o pogorszenie zdrowia, utratę wzroku itd. Nie wiem też czy dobrze postępuję wstrzymując się przed leczeniem szpitalnym. Nie wiem czy dobrze postępuję stosując magnetoterapię, która podziałała na mój organizm jak katalizator wywalając na światło dzienne wszelkie najgorsze dolegliwości. Czy te "pozornie negatywne objawy" faktycznie dadzą się zaleczyć? Cały dzień przesiedziałem na internecie poszukując odpowiedzi na te pytania. Odpowiedzi nie znalazłem. Postanowiłem więc napisać do autora blogu o magnetoterapii, o którym wspominam obok. W trakcie rozmowy dowiedziałem się o tzw."kryzysie/przełomie ozdrowieńczym". Na temat tego zjawiska otrzymałem kilka linków do stron www, z których zacytowałem poniżej to co wydawało mi się najważniejsze:

"W medycynie naturalnej stwierdza się, że gdy organizm odtruwa się, następuje jego oczyszczenie. Powstaje zjawisko zwane „uzdrawianiem". Wówczas w tym procesie biologicznym organizm może doświadczyć jakichś dolegliwości przez pewien czas. Jest często trudne do zrozumienia i zaakceptowania, gdy ze strony organizmu występują objawy co do których nie jesteśmy pewni czy mamy do czynienia z powrotem do zdrowia czy nawrotem choroby. Jesteśmy tak bardzo przyzwyczajeni do szybkiego ustępowania objawów chorobowych np. po zażyciu aspiryny czy antybiotyków, że dla nas ból znaczy równocześnie pogorszenie naszej kondycji fizycznej. W chwili gdy zrozumiemy proces zdrowienia przestajemy się niepokoić, gdyż wiemy, że jest to tymczasowe. NAJWIĘKSZYM BŁĘDEM bywa wzięcie „kryzysu ozdrowieńczego” za pogorszenie choroby, co może zdarzyć się przy samodzielnej kuracji w domu. Najgorzej, kiedy pacjent zniechęcony przerywa leczenie. „Kryzys” trzeba PRZETRZYMAĆ.

Objawy występujące przy przesileniu do wyzdrowienia:

• duże ogólne zmęczenie,
• swędzenie skóry głowy i dolegliwości bólowe kości i stawów,
• częstsze oddawanie moczu, wolne stolce lub zaparcia,
• stany gorączkowe lub dreszcze,
• nagłe pocenie się z przykrym zapachem, nawrót opryszczki, trądzika i innych rodzajów wysypki, okresowe zatrzymanie cyklu miesiączkowego u kobiet, zmniejszenie popędu płciowego,
• niespodziewane stany gniewliwości i drażliwości, uczucie przyśpieszonego wyczerpania.

Zasady postępowania w czasie okresu ozdrowieńczego:

• pić dużo wody mineralnej niegazowanej,
• spać tyle, ile to jest możliwe, w pomieszczeniu dobrze wietrzonym,
• uprawiać lekkie ćwiczenia, aby wspomóc krążenie i eliminować produkty przemiany materii,
• odżywiać się lekko i zdrowo, unikać pokarmów tłustych, słodyczy, produktów mlecznych i żywności oczyszczonej,
• strzec się przed upałami i temperaturami ekstremalnymi."


Przyznaję, że mnie to uspokoiło. Dziś tak jak wczoraj magnesy na plecach całe 12 godzin + 4 godziny magnes na opatrunku na oko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz